Alla inlägg den 28 november 2015

Av martina Ekstrand - 28 november 2015 13:53

Satt hemma och fixade inför advent, tog fram ljusstakar och julstjärnor och började städa och fixa undan papper och hittade materialet vi fick på KBKhälsocamp i somras. Anteckningar från varje föreläsning, träningspass. hittade då ett brev jag skrev till mig själv under en av föreläsningarna. jag läser och jag får rysningar. det var då det började. det var då det började på riktigt, min resa mot ett bättre jag.


"Martina, jag vill att du ska känna lugnet, tryggheten och harmonin.

Jag vill att du ska inse att du är värdefull , unik och speciell.

Du är så bra, så stark och så bäst!

Följ dina drömmar, utveckla din kreatívitet och berätta din historia. den är viktig liskom du!

Gör den lilla flickan inom dig hel igen, lova det!"


jag hade glömt att jag skrev detta, men det känns verkligen som att jag tar fasta på varenda ord jag skrev då.

Ovido - Quiz & Flashcards