Alla inlägg den 15 februari 2016

Av martina Ekstrand - 15 februari 2016 15:15

Ibland kommer det förflutna ikapp mig så brutalt. Den personen jag hade vid min sida är på en mörk plats. Det är ingen hemlighet. Det är inget varken han eller jag smusslar med. Han är arg, så fruktansvärt arg. Jag vet att dom där arga orden egentligen är en stor sorg han bär på. När jag ifrågasätter honom och hans ilska blir han ännu argare och till slut säger jag: du är ledsen eller hur?

En fråga och han måste lägga på luren. Måste fly från smärtan. Fly från sitt eget misslyckande. Det gör så ont att veta att han mår dåligt och att hans liv så fullständigt har tagits över av droger och allt som hör till i den världen. Han var 14 år när han började . 14 år!!! 
 Detta är min största sorg. Och detta är anledningen till mitt kraftiga medberoende i så många år. Mitt syfte i livet var att rädda honom. Det tog sjukt många år att inse att jag inte kan rädda honom. Nu pratar vi inte så ofta och jag saknar honom och det gör ont när jag hör hans desperation. Men kan bara försätta med min resa och hoppas han hänger på den. Så om du läser detta C, det är fan aldrig försent! Så kämpa på för helvete! Vi saknar dig.
Ovido - Quiz & Flashcards