Alla inlägg den 19 februari 2016

Av martina Ekstrand - 19 februari 2016 06:44

 

Vaknar av träningsvärk i precis hela kroppen! Igår körde jag och Petra cirkelträning. Kör så mycket det går i 40 sekunder och vila 10 s. Så höll vi på ett antal varv i ett antal stationer. Glömt hur många och vad tusan vi gjorde. 

Kvittot på att man slet bra känns idag i kroppen. Jag älskar träningsvärk. Ju ömmare muskler desto nöjdare är jag haha
Vågen har jag plockat ur batterierna i och ska väga mig hos Petra om en månad. Den jävla vågen stressar mig, från början var jag duktig att väga mig på fredagar och inte mer men senaste tiden är jag där och ställer mig i tid och otid. Stressen att väga sig skapar dåliga beteenden och får jag en dålig siffra så ökar lusten att stoppa i mig skit. Så nu har  jag gjort slut med den och ska fokusera på medvetna Val , bra mat & min träning . Och vägning en gång per månad. Har ett viktmål som jag strävar efter men tänker ej stressa. 
 
Idag är det fredag och i em kommer barnen. Min stora tjej har haft hög feber i en vecka nu, influensa är inget kul! Så det blir en lugn helg för oss men löpning ska jag få till både lördag och söndag.
Nej nu ska jag ta min onda röv och sätta mig på tåget mot jobbet. Tjoho det är fredag!
Puss & hej!

Ovido - Quiz & Flashcards