Alla inlägg den 31 december 2015

Av martina Ekstrand - 31 december 2015 19:04

ja, så här sitter jag på nyårskvällen, håret i nån konstig slarvtofs, inget smink, myskläderna är på och en öl är öppnad.

Jag ska inte gå på fest.:-) nej, denna kvällen vigs helt till mig själv, och  jag har svurit, gormat och blivit tokig på min nya webplats, hemsida eller vad tusan man nu kallar det! summa sumarum är iaf att jag är kass på datorer och tålamod är inget jag besitter så ni kan ju tänka er.Men jag lyckades iaf att skapa en sida. Den är inte klar men den är iaf tillgänglg. gahhhh, så läskigt http://www.fuckthedemons.se/warrior.html men jag ska ut och berätta min historia. den är viktig!  så, revansch är ordet för detta år. GOTT NYTT ÅR till alla där ute! och fuck your demons!




Ovido - Quiz & Flashcards