Direktlänk till inlägg 27 oktober 2015

Snörvlar vidare

Av martina Ekstrand - 27 oktober 2015 06:58

urk och bläää vad förkyld jag är! missar träning en hel vecka, för tänker inte ens fundera på att springa när jag känner mig så här. jag är inte jättebra på tålamod, nej, helt enkelt kass på att vänta på saker. har jag ett mål jag vill nå som nu med löpningen och vikten så vill jag att det händer NU , NU och gärna nyss!:-) Får försöka tagga ner en aning. En sak i taget.  jag vill gärna springa ute så länge som möjligt innan vintern kommer , löpbandet är inte min bästa vän, jag blir åksjuk typ om jag springer för länge. innan jag kom på det fick jag ångest efter varje pass och trodde jag var sjuk och skulle få ännu en hjänblödning. men jag gav inte upp och fortsatte springa och nu får jag inte ångesten, utan bara tar det lugnt och vet att det är för att jag blir typ "åksjuk". någon annan som får så?

Team sportia i solna C har utförsäljning på allt i hela butiken så jag fyndade äntligen ett par tjockare Craft löpartights som jag kan ha nu när det är kyligare ute. 70 % rabatt passar mig rätt bra just nu:-) nu längtar jag tills jag är frisk och kan fortsätta träningen!

Jag blev tillagd i en facebookgrupp igår, 100 pass innan julafton, när jag räknar lite snabbt så har jag gjort 35 löppass efter kbkhälsocamp. har äntligen , äntligen hittat drivet och regelbundenheten och fascineras fortfarande av att jag fortfarande känner suget. snacka om att hitta sin grej!

Tack för det powersuss!

 
 
Ingen bild

Magda

27 oktober 2015 07:31

Du får se denna vecka som en utmaning, att chilla utan att stressa. Out of your comfort zon!O du är ju bra på att sätta mål o jobba åt det hållet, så nu ska du lära dig att ha tålamod o känna kroppen friskna till! Krya på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av martina Ekstrand - 7 maj 2016 19:31

Kod för att importera min blogg till nouw 4284450542

Av martina Ekstrand - 5 maj 2016 20:44


Förra veckan skickade jag in en nyanmälan för enskild firma. Men det är ju helt galet. Och rätt och spännande. Jag har massor om företagande att lära mig men nu är jag på gång iaf. Maskroskraft. Mitt företag. och även mitt instagram och min blogg.  D...

Av martina Ekstrand - 1 maj 2016 08:40

Igår var det äntligen dags för att hålla min absolut första föreläsning på KBKhälsocamp. jag har laddat för detta i flera månader sen jag fick förfrågan. och med ladda menar jag inte att jag övat på själva föreläsningen utan att ladda mentalt. jag ha...

Av martina Ekstrand - 22 april 2016 13:27

När jag växte upp med min styvmamma var det väldigt många gånger som jag fick ofantliga vredesutbrott. Dom kom inte direkt utan vanligtvis efter ganska mycket provokation och psykande från min styvmamma.Det kunde börja vid middagen, kanske att det va...

Av martina Ekstrand - 12 april 2016 21:32


    Min dag. Åh vilken dag. Jag har fått en sån enorm aha-upplevelse idag. Jag har sprungit 10 km. Jag tog den jävla milen idag. Men det som ändå var större på nåt vis var dom jag sprang med. 2 underbara tjejer, den ena kände jag sedan innan och...

Ovido - Quiz & Flashcards