Alla inlägg den 30 mars 2016

Av martina Ekstrand - 30 mars 2016 17:37

Men shit pomfritt, andra inlägget i rad som inte är käckt och balanserat! But why Martina?

Fy fan vilken dålig känsla jag har i hela mig idag. Känner mig trött, tung, orkeslös. Och på lördag ska jag springa preniärmilen? Jo men tjena. Ja ja, jag vet, det kommer säkert kännas bra då, men idag känns allt ärligt talat rätt jobbigt. Jag hsr ingen lust att springa, jag har ingen lust att plugga, jag har ingen lust att föreläsa, jag har  ingen som helst lust att va mig själv överhuvudtaget just idag. En djupare svacka än normalt idag, blir lite skraj att det ska ta över som så många gånger förr. Det där kämpandet som tar energi liksom. Oftast är det roligt , men så kommer dessa dalar då jag inte ser nån mening med något. Jag behöver nog sova och vara ifred. Jag har ett rätt stort behov av det. Har alltid haft. 

Ja det får väl va så då. Har liksom inget vettigt att säga om det heller. I morgon är en ny dag.

   

Ovido - Quiz & Flashcards