Alla inlägg den 15 september 2015

Av martina Ekstrand - 15 september 2015 19:23

jag är hemma från jobbet idag. helt körd i kroppen, känner mig febrig fast har tydligen ingen. våran kaninhona födde hux flux 3 ungar för 4 dagar sen. det var sjukt. smitningsolycka som bar frukt. 2 dog dock men har kvar en liten kämpe som vi nu pysslar om. djur är bra för humöret. har alltid älskat djur. mer än människor när jag var yngre.

så nu ligger jag i soffan och glor, halkade dit rejält idag med maten så har tryckt i mig allt möjligt. måste ju dock säga till mig själv " bra jobbat Martina, det var ju hela 6 veckor sist"  så hade ångest nån minut sen sket jag i det. positiva tankar!

jag ringde VC idag och bokade både läkare och psykolog. har haft såna turer med panikångest så känner att jag behöver proffessionell hjälp med det. kanske ta några prover oxå hos läkaren. better safe then sorry.  jag har en riktig jäkla fobi för undërsökningar , spciellt att ta blodrycket. får nästan dödsångest. vet, det låter skitfånigt men det har sina orsaker från förr.nåväl, nu ska jag gå dit iaf. punkt slut.

i morgon hoppas jag på en morgonpromenad om jag pallar.


Ovido - Quiz & Flashcards