Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av martina Ekstrand - 11 augusti 2015 14:15

har tänkt på vad tusan jag skriva då jag mentalt befunnit mig 15 år bak i tiden. känslomässig dejavu. förklara och skriva om det? nej, jag vill inte lägga min energi på det. det räcker nu. jag måste sluta be om ursäkt för den jag är. gillar du inte det? sluta läs!

Jag har så mycket positivitet i mitt liv just nu att jag blir alldeles varm inombords. har äntligen hittat mitt VARFÖR!

DET ska jag fokusera på! Om 2 veckor ska jag träffa 2 viktiga personer på min resa, ikväll ska jag ringa ett annat viktigt (och jävligt nervöst haha) samtal till en person som kanske kommer ha betydelse för min framtid. Hyreskontraktet blir förmodligen mitt. :-) och jag har känt mig sååå stark i väntan på det kontraktet. jag har inte grävt ner mig ett endaste dugg även fast jag har vetat att det kommer äventyra hela min trygghet med barnen om jag inte skulle få det.

nu är det full fokus framå och uppåt! KÖR BARA KÖÖR!


FUCK the demons!

Ovido - Quiz & Flashcards