Alla inlägg den 29 augusti 2015

Av martina Ekstrand - 29 augusti 2015 15:42

Jag har funderat på detta med mindfullness. jag har ett jobb med väldigt mycket social kontakt. det är stimmigt och i perioder väldigt mycket folk. man har inte möjlighet att ta en rast och få vara helt ifred.

jag har även utmanat mig själv både fysiskt och psykiskt . haft en kanonstart på min viktminskning och jag har sprungit som aldrig förr. Häromdagen slog jag personligt rekord, 5 km. har aldrig nånsin sprungit den sträckan förut. 

Så idag behöver jag bara få vara, hemma i en tyst lägenhet där det enda som planeras är vilket program på tvn jag ska slökolla på. jag är oerhört tacksam för denna lördag jag får varannan vecka på mitt nya jobbschema. En lördag bara för mig själv. jag vaknade sent idag, runt kl 10. sömbristen förra veckan var nog en av anledningarna till att jag fick panikångest.

29 augusti  idag och snart slut på denna månad. jag ser fram emot fler utmaningar i september då mitt nya löpschema tar fart.


    

Ovido - Quiz & Flashcards